reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Veronika Jančová

Veronika Jančová

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vždy som bola iná ako ostatné deti Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Horoskop

Veronika Jančová

Horoskop

Ráno. 10:00. Nikdy nebola ranné vtáča. Budík. Zvoní. Dlho. Spod periny sa ozvú ťažké vzdychy a jej ruka tresne po budíku. Pomrví sa a pretrie si oči s nádejou, že uvidí niečo nové. Ale nie, v posteli vedľa nej nikto neleží, v zrkadle na stene oproti vidí stále tu istú tvár. Na zemi sa váľa kopa oblečenia. Spáva nahá. Nemá sa pred kým hanbiť.

  • 8. mar 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 109x
  • 0
Večer

Veronika Jančová

Večer

Je streda večer. Sedím, dívam sa von oknom a premýšľam. Áno, robím to často. Áno, možno som precitlivelá. Áno, milujem tento čas, je len môj. Aj keď, úprimne, sem-tam by sa mi doňho hodil nejaký votrelec. Len tak, aby som sa nenudila. Chcem svojho votrelca. Každý ho chce. Len je niekedy ťažké to priznať. Pred sebou, aj pred inými.

  • 2. mar 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 101x
  • 0
Marta

Veronika Jančová

Marta

V nemocnici boli ku mne veľmi milí. S ničím sa mi nezdôverovali. Nepovedali, že mám rakovinu, ibaže zostanem pekne doma a už sa na mňa nezabudne. Vždy som sa musel v duchu zasmiať. Vedel som, že zabudne. Človek ani nemôže očakávať, že naňho budú všetci stále myslieť. Zabudnú, jeden po druhom. Alebo sa len pohnú ďalej. Neviem.

  • 1. mar 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 103x
  • 0
Posadnutá

Veronika Jančová

Posadnutá

Bola jednoducho dokonalá. Namaľované ústa na konci vychudnutej postavy, ktorá síce nevyzerá celkom ako Barbie, ale nemá od toho ďaleko, vypúšťali nie veľmi inteligentné slová. Všetci ňou boli posadnutí. Na steblovitých nohách mávala obuté vysočizné podpätky, priesvitné, žlté, ako z umelej hmoty, v podpätku sa jej prelievala akási tekutina, v nej plávali umelé rybičky. Taký gýč! Keby tak bola normálna a nosila tenisky, keby tak jej úsmev nebol taký nádherný, keby sa to všetko nebolo stalo, keby ...

  • 1. mar 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 143x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu