reklama

Večer

Je streda večer. Sedím, dívam sa von oknom a premýšľam. Áno, robím to často. Áno, možno som precitlivelá. Áno, milujem tento čas, je len môj. Aj keď, úprimne, sem-tam by sa mi doňho hodil nejaký votrelec. Len tak, aby som sa nenudila. Chcem svojho votrelca. Každý ho chce. Len je niekedy ťažké to priznať. Pred sebou, aj pred inými.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Vždy som bola iná ako ostatné deti. Teda, aspoň som vždy mala ten pocit. Ľudia majú zo mňa strach. Možno preto, že som iná, možno preto, že som iná takým spôsobom, že sa vlastne zaraďujem do masy. Neviem. Ale každopádne mi to znižuje sebavedomie. Chcem svojho votrelca, tak veľmi ho chcem. Áno, práve som sa pousmiala sama nad sebou. Osamelosť je niekedy naozaj krutá. Ale ak som osamelá len vďaka tomu, že som, kto som, tak som rada. Nikdy som nechcela byť jedna z davu. Možno je osamelosť súčasťou môjho plánu. Plánu zostať Kapuletovou, aj keď svet je plný Monteqov. Ale raz určite nájdem votrelca do môjho kapuletovského sveta. Teším sa, veľmi sa teším...

Veronika Jančová

Veronika Jančová

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vždy som bola iná ako ostatné deti Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu